ny vecka

Grattis!!!!

Elin och Staffan, till er pojke!

Ebbe <3
6/12-11



Hej lilla bloggen!

Ny vecka, nya möjligheter, som det så klatchigt heter.
Känns mest nu som- ny vecka- hoppas jag får någonting gjort nu!

Ett par julklappar köpta, ett par more to go!

I veckan var vi på julbord med blomsterhallen, vi spelade julklappsspelet och hade det jättemysigt!
Har även varit på bio med några härliga bruds, såg återigen "broken down".  hahahahhahaha
Den människan som sa det har verkligen inte fattat någonting.

Någon som vet något kort bra ordspråk eller fin text som jag kan skriva och sätta upp på väggen?
Denna har jag gjort.
och denna


nu ska jag ha en lite mindre i vardagsrummet på min fotovägg!

Okej, nu får det vara bra.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: elin

Tack så mycket!! :)

2011-12-13 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0