HALLÅÅÅÅ BOOJEN!!

HEJ KAJ!

Jovisst förstår ni idag har jag varit på hotellet och jobbat, därav denna lite fnissiga trötthet jag känner just nu!
ÄR DU LEDIG IDAG KARIN??
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Så tog jag äntligen tag i detta som jag tjatat om ganska länge, mitt skåp jag målade om och ställde i snygga hallen.
Före:

inte att förakta. min duktiga mamma har faktiskt målat det såhär fint en gång i tiden, det passade fint i mitt gamla flickrum (som jag nu sitter i) men så lila hade jag inte ställt fram det idag. Altså blev det:

Vitt! Tillsammans med den lilla piedistalen som också den var lila, passar det skitfint i hallen, jag väntar dock fortfarande på att den där hyllan jag har i garderoben ska hoppa upp och sätta sig på väggen:)
En helkroppsspegel skulle passa utmärkt i utrymmet mellan, vart finns det sådana?

och på lilla piedistalen ser det ut såhär

ääälskar dom söta fågelburarna, dom är köpta i söderköping, sen såg jag att dom fanns här i finspång också, tur att jag inte åkte dit bara för dom då, utan att det finns ett skapligt fint glasställe där :)

Nu ska jag koka lingonsylt, men jag är lite osäker på hur man gör, jag har bara frågat Mamma, Mormor och Ingalill! I falla idag hade vi en låååång diskussion om hur man gör egen lingonsylt hahaha Anna höll på att förgås av tristess, men vafan, vi var ju ute i skogen i 3 timmar och plockade, jag vill ju inte riskera att det blir dåligt eller äckligt eller att det möglar efter en månad! :P

Så! dags att dra på dig förklädet och leka husmor!
ett glas rött till lill-lördagen kanske? ;)

ciao!

Kommentarer
Postat av: mallan

åååhh så fint det blev :)

2010-09-03 @ 01:11:46
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0