Monday

Drar på det in i det sista känner jag... vill inte gå till jobbet idag faktiskt.
Men tur har jag som börjar 10.00 varje måndag!
Vet ju inte ens om bilen startar... batteriet var helt stendött när jag skulle åka till sispah i torsdags, men nu har det laddats och ska fungera.... hmm.

Igår blev det iaf en impulsresa till linköping! me lycklig. Jag hade funderingar på att sticka in till maxi bara och köpa farsdagspresent, men då sa ola som satt på biltemas hemsida; ska vi inte åka till linköping istället då så kan vi köpa nytt batteri till bilen? JOOOOOOOOOOOOOOOOOO sa jag och lyste med hela ansiktet :)
Ola släppte av mig på IKANO och så åkte han till biltema själv, me ännu mera lycklig! fick strosa runt själv och det gick lite för bra... hittade mössa, vantar, present, och sen var det vero modas tur... ojoj.
Det är verkligen my kind of store. hittar alltid något där!

Nu kom jag på att jag  kanske får lite mer lust att gå till jobbet om jag tar på mig en ny tröja! Ja! det gör jag.

söndagen bjöd också på svärfarsfirande och farsfirande!

dags att sätta på ansiktet!
ha en skitkul måndag- det är snart fredag igen (då är jag leeedig yey!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0