Kryssen

Chänna!

Jag har liten tid på mig att uppdatera er om vad som hänt i mitt liv på sistone. Men jag tillägnar detta inlägg KRYSSEN!
Tokiga, sköna, freakade, urballade, illamående, gungande, dansande, drickande kryssen!

Det var en upplevelse att ha åkt på kryssning, jag är dock inte så säker på att jag gör det någonsin igen. iallafall inte inom en snar framtid. Allt var verkligen skitkul, en helcrazy kväll, men dagen efter fyyyyyy f***n vad illa vi mådde! knappt värt det såhär i efterhand!
 

enda gruppbilden som blev tagen under kvällen, sicken tur att vi tog oss tid! snygga som vi var!


resten av korten är något suddiga...


nu- BONDE!
CIAO


Kommentarer
Postat av: elin

vilka snygga brudar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-08 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0