Hälsa på

chänna!
Dålig blogg detta, förstår inte varför du fortsätter komma hit, men det sägs ju att hoppet är det sista som lämnar människan. Du hoppas väl att det ska vara uppdaterat varje gång du går in här. Meeeen nu är det som så att varje ledig stund ägnar jag till min BOK! Yes om ni inte hade förstått det så är jag en riktig bokmal, har jag väl börjat har jag skitsvårt att slita/sluta!

Idag förstår ni så har jag varit hos Caroline på Hälsa på! Det var genom kvinnspirera (rätt, Anna?) som jag fick följa med dit och lyssna på Caroline när hon fullkomligt öser ut nyttiga recept, skrämselfakta, tips på hudvård, sköna idéer osv. Hon brinner verkligen för det hon gör och som vanligt med mig så fastnar jag för sådana människors idéer jag också, så nu ska jag bli hälsofreak. kanske. om jag har tid. och råd. ;)
Jag köpte iaf med mig hem; Nyponpulver, probiotikapulver, ansiktslotion och tvättsvampar.
Nu ska jag bli frisk, pigg, koncentrerad, få rena friska tarmar m.m. m.m. m.m. m.m.

(gäsp) ska nog börja mitt nya hälsosamma liv med att ta en god natts sömn! (och lite läsa innan det:)

Vi hörs när vi hörs!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0