Grattis!!

Den här gången, Anna hrmhrmhrm år idag!!!

(henne får man ju stryk av om man inte lägger upp en snygg bild:)



Så idag är avsikten att avnjuta en 3-rätters middag med krånglig förrätt (så mycket har jag luskat ut) på storhagsvägen! Jägarns vad jag har längtat efter den här kvällen, mycket pga att vi köpte Annas present för typ 2 månader sen, så jag vill ju att hon ska öppna den nu! nu! nu! och så middagen förstås.

Över till mig själv...
Idag har jag varit LEDIG! Jag har spenderat dagen hos Chillans kött och video (Antons blogg, roligt inlägg:)
Det är alltså Jennys hårsalong inne i stan! Hon är precis nyöppnad och jag ville vara med och bidra till hennes överlevnad genom att låta henne få makt över mitt huvud!
Det är inget beslut jag ångrar alls, SÅ snygg jag blev!

Supernöjd! (inte med ansiktet men mer make kommer på innan middagen)


Vidare så pratade jag med Edlin idag då, hon har julpyntat den tokan! hahaha
Själv satte jag upp lite ljusslinga i granbarret på trappen, myyyys!
Snart är det ju advent, det är så sinnesstört att jag fattar noll. Det är tur att jag jobbar där jag jobbar, annars hade jag inte förstått att det var jul på julafton ens, men i en blomsteraffär går det liksom inte att komma undan! Snart ska vi börja planera julgrupperna, något av det roligaste man gör på hela året tycker jag!

nehe dags att göra något med mitt liv då kanske.

njaaaeee inte idag.

puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fiiiin du är!!!

2010-11-19 @ 19:38:58
URL: http://dellasmami.blogg.se/
Postat av: sanna

skitasnygg..ho är duttig jenny:)

2010-11-19 @ 21:03:39
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: karin

TACK tjejer! puss

2010-11-20 @ 17:15:14
Postat av: elin

jag är faktiskt besviken på mig själv som julpyntade så sent!!!!!!!!!!!!!!!!!! du är jättefin i håret!!!!!! puss!!!!!!!!!!!!

2010-11-22 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0