fotbollsgala-inget för mig

Nej tack jag hoppar fotbollsgalan ikväll, hade det inte varit för att jag hade skitviktiga grejer här på bloggen att sköta så kanske jag skulle tittat. Men så har jag mycket på facebook nu för tiden och det vill man ju inte ligga efter med. Hade det inte varit för det så kanske jag skulle tittat. Men ni vet ju hur det är när man inte googlat på inredning ett tag, eller sorterat bland sina bilder, det känns lite stressigt liksom så man har inte ro att sitta och titta på fotbollsgalan just den här gången.
:P

Lite pysselstund i köket förut

tazett i glasvas med mossa och blåbärsris

det var vad jag tänkt bjuda på såhär innan läggdags.

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0