vet inte vad jag ska skriva för rubrik till det här inlägget

Hej igen veckobloggen. Verkar vara mindre intressant att blogga på sommarhalvåret... och med hus och trädgård som ska piffas har jag inte tid med detta mer än en gång i veckan typ. så vänj er vid glesare inlägg! kul ändå att ni tittar in!

Här är ett litet tips för dig som gillar att pyssla med egna saker och ge bort till andra.




Perfekt att ha med när man blir bjuden på middag! Såååå... vem vill bjuda mig på 3-rätters? :D

När jag varit frånvarande på bloggen så har vi hunnit tapetsera klart i datarummet
Från detta:


Till detta!


Wujwuj vad snyggt det blev!

När vi har möblerat därinne så får det fan vara färdigrenoverat på övervåningen på ett bra tag! Har ju bott på en arbetsplats hela vintern, vill inreda och få fint någon gång!!

dags att slappa vidare hörreni! vi ses!

(olas födelsedagspresent, den kanske han kan få låna någon gång hihi:)
ps. jag är sugen på att göra ljusa slingor!ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0