Skitväder

Jaha hej alla läsare.
Så sitter jag hemma idag. Skulle ha varit på väg på en härlig weekend till Torekov, en slapparhelg med älskling.
Meeeeeen.....eftersom det ska regna,blåsa,åska,storma och vara mulet hela helgen, kändes det sådär roligt att åka 47 mil för att sitta inne i en stuga. Det hade ju såklart varit mysigt att bara få vara, men det känns som vi har lite annat att göra hemma då istället.
FRBNND  HLVTS JVL SKT VÄDER som ska få förstöra allt jämt! JÄMT JÄMT JÄMT!!!
varför kan jag aldrig få ha tur?
När jag äntligen skulle få ha ledigt... men den här våren har ju inte varit speciellt mysig någon gång. svinkallt.

Vi kollade även runt bland sistaminutenresorna, men det är visst fler svenskar lediga den här helgen, och resorna ganska dyra och få.
4 dagar till Alicante med Ryan Air från Norrköping skulle gå på över 5000 kr, bara flyg. Lågpris? njae...

Så nu surar jag. Ingen kan stoppa mig.
Jag är SKITSUR.



Kommentarer
Postat av: mama

Stackars dig mana, håller definitivt med. Ingen kan vara glad åt detta HVETESVDR. firbinnidis jivli skit

2010-05-12 @ 12:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0