Måndag. rätt och slätt

Idag trodde jag inte att det skulle bli en bra dag.
  • vaknade knappt upp när klockan ringde, var skittrött
  • solen sken inte
  • fick lov att promenera till jobbet
  • skatorna spred sopor över trädgården för att soptunnan var lite öppen

Men när jag fick vakna till och börja promenera så insåg jag
  • att jag saknat parken när det var översvämmning
  • att våren kommer med stormsteg
  • att det inte regnade
  • att jag gick riktigt bra med mina nya skor
När jag kom till jobbet
  • så hade han på Fokus mailat över ett så jäkla fint annonsförslag till morsdag
  • gick arbetet bra
  • kom jag på att vi skulle till O'learys med bergska och bli bjudna på mat och bowling!
Over all en bra dag ju.
Inte behöver hela din dag bli förstörd bara för att du vaknar på fel sida, gör något som gör dig glad!


Kommentarer
Postat av: Mary

Bra sagt Karin!!

Kraaam!

2010-05-13 @ 07:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0