Fix, trix och mix

HEEEELLLLLLUUUU DEBURDAAN.
brukar min mamma säga till mig. lång historia. ;)

Är lite gladare nu, har kommit på att det är rätt skönt hemma också.
Vi har fått massor gjort bara på två dagar, och utan att det känns stressigt.
Igår:
  • Beställde tapeter till datarum, dom kommer förhoppningsvis imorgon
  • Köpte tyg till gardiner till vardagsrum och matrum
  • Handlade på citygross(en) bla utekrukor, 3-set som ser ut som cement, 199kr tyckte det var najs price
  • Åt jättemysig middag med plockmat och tittade på Avatar (fan vilken skitbra film! yeah!)
Idag:
  • Ola fixade det sista i datarummet innan tapetsering (som förhoppningsvis sker imorgon)
  • Jag syr gardiner
  • Jag var ute och sprang (!) med Anna
  • Jag planterade i dom nya krukorna, så jävla fint, ska ta kort!
  • Jag fikade (ute) med mammi
Blir lite pics imorgon eller senare ikväll kanske, wohoo me like vacation! :)

  • någon
  • som
  • märkt
  • att
  • jag
  • gillar
  • punkter?
  • :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0