Problem

Dåligt med blogg på sista tiden. Pga liiiiitet liiitet fjuttigt problem som innebar att någon liksom ville och tog över datorn. Virus.
JAG HATAR ALLA ER SOM FÖRSTÖR ANDRAS DATORER MED VIRUS!!!!
ett stort starkt hat som brinner i mitt hjärta. inte bra för själen.

Det kan jämföras med hur mycket Elin hatar en viss person som befinner sig på fel plats vid helt fel tillfälle. någon som rimmar på Potta. Jag pratade just med min Edlin i telefon i över en timme. Time flies har vi konstaterat och att vi ska höras sen när det börjar bli dags för reunion med nian. Vilket förbluffande nog inträffar om typ ett år. Helt sjukt.
Sen tipsade hon mig om några ingredienser på varma mackor, som jag ska testa snart, dom grillas fint i ugnen nu!

Snart är det desperate housewifes wiihuuuu!!

PuSs o HeJ

Kommentarer
Postat av: elin

hej mana! den där potta alltså.. morr!! blev mackorna goda sen med 300 kg lök och chilisås? :) haha! ja, men vi hörs nästa år då mana när det är reunion, vi måste ju göra iordning oss samtidigt, vi måste ju planera det NU annars hinner vi aldrig!! :) haha! PUSS!!!!!!

2010-03-11 @ 13:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0