vaknat på fel sida

Ute är det soligt och jag jobbar
Likadant förra året när chefen gick på semester, och när jag började min slutade sommaren.
Fasar för att det ska bli likadant i år. Vet inte vad jag skulle ta mig till om det händer.

Är så trött på att dra alla blommor ut och in, ut och in, ut och in när solen gassar och jag skulle inget hellre än att ligga på bryggan i bleken och sola, bli lite brun, som alla andra blir.

Skulle gärna följt med tjejerna till stan ikväll men jobbar sent, och tidigt imorgon.

Är så trött på att grossisten skickar fula skitblommor som jag inte kan sälja, måste därför ringa och trassla om det. Är så trött på att grossisten glömmer eller skiter i att skicka zinkhinkarna jag beställde så att vi nu står utan något att plantera i.

Ska göra en brudblomma idag men ser inte ens fram emot det. det verkar krångligt.¨

Det är ju fredag och humöret ska ju vara på topp, men står istället här och bara är bitter.

Tar lite frukost och ser om det hjälper.


Kommentarer
Postat av: ida

karin jag saknar dig! jag kommer förbi och hämtar mina grejer snart, kommer bli så sorligt att lämana er. :( är de bara du som jobbar nu? Kram ida

2010-07-04 @ 18:07:41
Postat av: Karin

Och jag saknar dig! Det är jag och Maud som jobbar den här veckan, sen kommer ingalill tillbaka och maud går på semester. Vad styr du med i värmen då? kram!

2010-07-05 @ 22:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0