dunder och brak

Hello i åskdarret!
Förstår om ni börjar tröttna på min sommarblogg, lite glest på inlägg. Det är bara att vänja sig, om vädret håller i sig vill säga, då lär jag inte vara många timmar framför datorn. så har det varit nu iaf.

Visar väl tiden i bilder!


lååånga Josie står på händer i Bleken:)


Gullan vill ha kottar kastade


Josie och Malin, Josies bästis från vaggeryd


Eclipse-Anna längtar till nästa film och börjar därför på boken, hon lär inte bli besviken!!


Mammas tatoo


Släktträff i Kumla




och så den här bilden som jag är jäkligt nöjd med, titta noga!

en hund kommer lastad! hahaha

nu är datorn så varm så det är nog bäst jag avslutar.. ska väl NER till mitt sovrum sen, javisst, Ola och jag har flyttat ner i källaren och sover där, det är ca 10 grader (en gissning) svalare där än uppe på övervåningen. Så jäkla modigt av mig med tanke på att det existerar spindlar, rejäla spindlar i källaren.
Värre vore det ju ifall det fanns nattfjärilar, uuuääähhh hata.

adios amigos!

Kommentarer
Postat av: mama

Ellev våttov!!!!

2010-07-15 @ 18:36:37
Postat av: mana

näääe mama det hoppas jag inte att det finns våttov i källaren, men nu har vi ju vakthund som kan smaska på dom! :)

2010-07-15 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0