Back on track!!

Tjooohej!!!!!
Gladast i stan? javisst, laptopen fungerar igen! :D
I onsdags var muppgänget jag, sestra o mam inne i stora stan och köpte laddare på clas ohlsson, och för ynka 599:- tändes ljuset i datorns skärm ännu en gång. nu ska jag fort som en oljad blixt bränna alla mina bilder på skiva. fort fort fort ska det gå. ändå är det inte det första jag gör... hmm.

har fått långa naglar för det är skitsvårt att skriva på tangenterna, ja måå klippe te dom.
but first ska jag hem till sestra och kolla in våra 800 pics vi tog på vår andmatnings-ochdrickavarmchoklad-promenad till parken idag. 800 BILDER gott folk.
systemkamera iz the shiz.

Ikväll blir det mys i soffan med Oledoledoff, för det var så lääängesen ♥

Skotta lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0