2010

Välkomna till årets första blogginlägg:)

Vi hade en riktigt rolig nyårsafton hemma hos Josie och Erra i deras nyinköpta lägenhet på garvaregatan. Nyårshelgen har varit lugn och vi har fått lite gjort i huset, satt upp tavlor, dörrhandtag och lampor, nu jävlar lyser det i hallen kan jag lova! Han är duktig min elektriker.
Vi har fått lite god mat i Bleken och bjudit på lite god mat här hemma.
Sestra och jag var ute i fina vintervädret och tog bilder med hennes nya kamera som jag ska luska ut hur jag ska lyckas stjäla utan att hon märker det:)
Over all känns det som jag är utvilad efter julstressiga jobbet och redo för nya tag. Vad ska 2010 bli för ett år?
Den som tittar, får se.

nyårsfina:)



Kommentarer
Postat av: elin

fina ni är!! gott nytt år! kram elin

2010-01-04 @ 13:18:34
Postat av: mallan

ååhh vilket fint par:)



Jasså såg du också den, coolt:) fick för mig att den kanske inte var så vanlig för det var väl ingen walt disney film?

ja fy jag tyckte den var jätte läskig,stängde av ljudet ibland:)

2010-01-05 @ 00:33:48
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: anna

Du får låna den när du vill!!!!!!!!

2010-01-05 @ 15:35:28
Postat av: Hanna

Jösses vad tjusiga ni var då:) På tal om elektriker,ska ni på Siemens-partyt i stan i mars Karin?:D

2010-01-05 @ 15:47:08
Postat av: Karin

Hanna:Jaaaa jag ska äntligen få gå på siemensfest! :)

Anna: Tack, men jag tror jag stjäl den ändå;)

Mallan: Haha sjunger inte det där trädet någon gång också? eller är det en annan film? Jag tror inte det är disney..

2010-01-05 @ 17:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0