The heart of life

Här delar jag med mig av en för mig ny låt jag hörde alldeles nyss!
Alltså, nästan alla låtar som spelas när eftertexterna i filmer är ju bra, det är bara att sitta snällt och vänta tills "Music" rullar förbi och snappa upp några bra :)



John Mayers, lite mer känd för sin "Free Falling" kanske.
Vi har ju ett midsommarminne med den låten, eller hur Fet-Elin?? :D
Äsch, ta och lyssna på den också!



Annars har det inte hänt något speciellt idag inte, same old stories.
Men igår var jag nere på byn med järngänget sestra o mama, då shoppade jag loss på nya tillskottet i finspångs butiker "home for you" dom har en hel del fint, jag köpte en te-låda, en godis-låda och bokstäver med texten "hem ljuva hem". Jag ska pimpa upp hyllorna i köket ,där står bara massa skit och det behöver ju faktiskt inte stå och skylta på fina hyllorna.

Jag och älskling var även inne i stan en sväng och handlade nya fräna grusskor på intersport till mig, och en ny fin top och hårfärg på h&m till honom. eller?
Sen blev det storhandling på City Gross, och en reflektion över det; dom har så jävla stora vagnar, så man tycker inte att man handlat alls mycket när man kommer fram till kassan, men så vips har man handlat för tusentals kronor och har 6 st matkassar med sig hem. Bra försäljningspsykologi!
Kanske skulle införa skitstora vagnar på jobbet? haha, det skulle se ut!

Nu ska jag försöka att runda av det här inlägget då, joooråsatte.....
kanske skulle börja tänka på refrängen.....
det är ju en dag imorgon också....
hadetbravihörshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0