badrom badrom

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Jag tror jag ska bosätta mig på mitt badrumsgolv. älska golvvärme! synd bara att det är så hårt...

Finns det någon vänlig själ som kan berätta för mig hur man håller fötterna varma?
Jag förfryser dom alltså, snart går mina tår av, jag skulle inte känna om en råtta började gnaga på dom ens. men usch vad äckligt det skulle va då, och vart kom råttan ifrån? Det är ju inte så att jag bor eller jobbar i en ladugård där råttor springer kors och tvärs, det är ju liksom isolerat där jag vistas...
Om man säger såhär då; jag skulle inte känna om någon med stålhätta trampade mig på tårna. kanske lite mer verklighetstroget, fast nu jobbar jag ju inte på någon industri (thank God for that) heller....
Jag har det! Jag skulle inte ens känna om jag tappade sekatören på tårna så frusna är dom!!
Där satt den!

Såhär mycket snö har jag aldrig sett i trädgården:



It may be winter outside, but in my heart it's spring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0