GOTT NYTT ÅR

Jag veeeet... skitdåligt.
vi pratar inte mer om det, florist-jul dålig bloggtid helt enkelt.

Nu är det snart 2011 och vad har bloggen för nyårslöften? det får den ta och tänka ut, kanske sluta röka som ICA-Stig? Det blir nog tufft för bloggen som röker som en borstbindare varje gång det är paus, men det får den klara.
Jag själv då? Jag ska nog bara lova att vara som alltid.
"Helt utan känsla för stil och finess" som min syster så vackert uttryckte det idag inne i stan.

Det hoppar ut grodor ur munnen ständigt,
ibland måste jag bara säga något utan att ha något att säga,
jag duschar för länge,
jag rakar inte benen på vintern,
jag vaknar upp varje morgon och inser att jag inte blir yngre,
jag blir jättearg och irriterad när jag är hungrig,
jag gnäller för minsta skärsår och kallar dom köttsår,
går något fel så vill jag alltid skylla det på någon annan,
vill gärna ha mycket mer än jag betalar för,
vill vara fit utan att träna,
vill äta gourmetmat varje dag,
vill inte sätta mig in i tråkiga viktiga saker så som räntor, pensionsparande, eller ekonomi i allmänt
vill gå med öppen jacka inne i stan och slänga med skärpet

lite av mina egenheter och vanliga bekymmer, dom kommer jag inte sluta med fast året heter 2011

Jag tänker heller inte sluta att vara den underbara människa jag är, borträknat ovan nämnda egenskaper.
jag vet inte om den meningen blev korrekt, men ni är väl inga tryckfelsnissar vad jag har märkt, och är ni det så finns det värre bloggar att besöka. :)

ETT RIKTIGT GOTT VÄLMÅENDE ROLIGT GLATT HÄRLIGT GLAMORÖST 2011 ÖNSKAR JAG ER ALLA!

tänk på alla djur och smäll bara av fyrverkerierna på tolvslaget, om ni måste smälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0