hej?

*gömmer mig lite bakom händerna...* hej? igen...? *skäms*
Ja, det var ett tag sen! Semestern har ju tagit SLUUUUHUUHUHUUUHUUUUUUUT.... och allt är tillbaks i den vanliga ordningen, äta jobba sova.
Jag har haft en riktigt skitbra och välbehövlig semester.
Jag och Ola har suttit ihop mestadels och gjort saker tillsammans, är så himla mysigt att bara vara. tillsammans! :)

Efter mitt sista inlägg var vi iväg till Torekov i nästan två veckor, vi hade tom lite tur med vädret så några dagar på beachen blev det och faktiskt ett dopp i havet! min första gång under alla gånger jag varit där, det säger ju lite om lyckan med vädret vi haft... det kanske det blir ändring på nu då?!
Massa kort är tagna därifrån, jag lånade annas systemkamera och lekte av mig lite. Känns inte längre som ett behov att ha en egen, så det var jättebra att hon övertalade mig att låna hennes ett tag! då kan jag få behålla mina typ 6000 kr som en ny kostar!
Ett jätteinlägg blir det om jag skulle lägga ut alla, så jag gör nog som några fler bloggare och tar några per inlägg kanske?!

men just idag blir det inga fler, måste nanna kudden snart!!

återkommer kanske under helgen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0