Flörrrdag!

Hellojs.
Skulle bara bara lite här vid datorn... snart dags att göra sig i ordning för elins 25-årsfest som hålls idag, Gårdeby nästa... Elin varför måste du bo så långt bort?? Kan vi inte ta en skopa och flytta hela fina huset till typ Vibjörnsparken? Då kan jag ju krypa hem från dig om jag vill. :)

Jag har ju inte grattat dig här, så ett STORT GRATTIS i efterskott till den gamla tanta på bilden!




Nu kom Ola hem också, han hugger nog in på hamburgaren som jag inhandlade på grillen på vägen hem, jag kände mig som värsta gnället när jag bad tjejen upprepa vad två 90 grammare kostade
-76 kr sa hon
??? Någon mer än jag som tycker att det ändå är ganska dyrt för två hamburgare, jag hade typ tänkt mig 50kr, men jag vet inte, det var väldigt länge sen jag bara köpte en ensam hamburgare så jag tänker inte så mycket på vad det kostar då.

Hepp och hopp, dags att göra något åt barret och fejset. Lät inte så snyggt.
Tänkte ha min svarta klänning jag köpte på rean i Båstad! Hade den på mig i Torekov men såhär brun är jag väl inte kväll tyvärr...

Här på en tapasresturang nere i hamnen, Hazienda.

Ha en skoj kväll nu allihopa!
Nu måste jag dra jaaa vi ses väl nån da!


Kommentarer
Postat av: mama

Du kunde ju tagit dina Lidl shorts??? det var ju ens inte rea på dom!!!!

2010-08-23 @ 15:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0