Ameeeee!

Att jag kan vara trött, trots att jag gått upp kl 8.50 idag. Ingalill har kommit tillbaka, JIHUUUUUUOOU och jag slipper agera boss över bergslagsblomster! Så skönt att bara släppa allt ansvar och bara vara till hjälp igen. Möjligt att den känslan inte kommer hålla i sig utan att det börjar krypa i fingrarna efter att få bestämma igen :)

Helgen var lugn och stillsam. Jag och hjärtat var hundvakt lördag em, vi gav oss ut i skogen och plockade lingon! Jaffa fick ett nytt namn: Straffa.. det är lite roligt då anna och jag brukar kalla Zorro för straffet :)
Iaf så gillar inte Straffa att åka bil så värst mycket, hon blir aningens stressad och ska dregla, slemma, hosta, nysa, och flämta till ankomst.
Plus att hon är galet arg på vindrutetorkare, och vad tror ni inte att det gjorde när vi skulle åka hem? jo, regna. Jag var inte medveten om att hon var tokig på torkarna och slog på dom, skulle jag inte ha gjort. Hon hoppade upp som en gasell mot rutan och var skogstokig, medan vi körde! kunde ha blivit tokigt men hon är så snäll så hon hoppade ner och så fick jag hålla för ögonen på henne under resten av resan.
Här är hon på en bild från i vintras, det var alltså inte snö i skogen i lördags, om ni trodde det.

snygg, som hennes matte skulle sagt :)

I söndags bakade jag äppelkaka, my gad vad gott det doftade i hela huset, kanel och äpple, oslagbart!
Eftsom det var chefens recept fick hon smaka en bit idag. snällt va?

Idag har Elin och Emma gaddat sig! Nu undrar jag ju förstås hur svalorna ser ut! Men antar att dom har plåster på nu då eftsom jag inte fått något mms än!!

JO vet ni jag har ju glömt att skriva en grej här! Det är nämligen så att vi ska få dom här två härligheterna

till våra grannar!! :D SUPERSIZESMILE!
Till vintern någon gång får vi se Krille skotta snö och Frida baka pepparkakor i deras alldeles nyinköpta hus!

Allright börjar bli dags för några semesterbilder va?
Jag BADADE!

Kärlek vid solnedgången <3

Mölle


Grill första kvällen

ååååååååååååhhh jag vill tillbaka
(detta kommer jag avsluta alla semsterbilder med :)

dags att ta av sig linserna, ser väldigt suddigt nu!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0