free dinner

hej hej hallååå..
tititimbacktu!

nyss hemkommen från svärföräldrarna som bjöd på middag, mums. jäkligt lyxigt now a days att sätta sig vid dukat bord och bara gå därifrån för att få kaffet serverat framör brasan. jag borde umgås mer med babbsan och gregga!
kom hem och drog på en ansiktsmask som sitter på nu. jag väljer att inte lägga upp något kort på händelsen.


här kommer iaf ett kort från dopet för några helger sen, man kan riktigt se hur bekväm jag är med bäbisar... hrhmhrmmm..



imorgon väntas massage efter jobbet, hos grannfrun. bara krypa hem och lägga sig i soffan och slöa efter det, så välbehövligt! hon är billig också, 250:- för en timme, det är första gången jag går hos henne, jag återkommer om det är värt att testa igen!

nu är det snart läggdags, ska upp och köra till chörka imörabitti och lägga dekoration på chästa. innan jobbet. sen jobba hela dagen. kan inte chefen komma hem snart? hon har ju varit borta i två dagar, det räcker väl? hon har väl fått lite färg på näsan där i teneriffa. det räcker. ja. nu får hon faktiskt komma hem!

gonatt sa en skatt i en katt i en hatt som hade fått fnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack, ja du är alltid grym hehe

2009-09-24 @ 08:23:52
Postat av: jenny

du ä så rolig mana!!

2009-09-24 @ 10:56:29
URL: http://jainz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0