bakis, skogen och tvätt

det är ungefär vad jag styr med idag. Fast vidare bakis är jag egentligen inte, och det är ju jävligt skönt som omväxling! brukar ju ligga utslagen halva söndagen annars, men idag var jag uppe vid tio-snåret och hade bara lite skallebank. Ola stack iväg på match klockan ett, då drog jag och sestra mi till blekstugan och gick i skogen med zorro, som är världens stoltaste hund när han fått tag på en riktigt stor pinne! ♥

nu står strykbrädan inne i syrummet och väntar på att få lite behandling. men jag tar in datorn och sätter på lite poppig musik så är det riktigt behagligt att göra dom annars tråkiga måstena.
min nya favorit är beyonces "sweet dream", skulle vilja ha den som ringsignal, jag har ju fortfarande lady gagas "eh eh" kanske börjar bli liiiite mossig och uttjatad.

men vad gör det om hundra år när allting kommer kring?


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!!!! Nu är jag hemkommen från en långhelg i HärligaHärjedalen och du hade uppdaterat massor! :)Vilken söt liten bäbis du höll i!!! :) Är allt bra med dig? Nu är snart kl 7 och det är bara att börja jobba! Vi hörs snart igen! :) Puss och kram Elin

2009-09-28 @ 06:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0