vilt

nu har jag och mammi varit ute på morgonpromenad två ggr, och det händer grejer när man promenerar på morgonkvisten!

imorse såg jag och mamma ett rådjur med kid, skuttandes över stigen där vi gick, sen såg jag någon svart skugga av något slag fara i en jäkla fart nedför en slänt, kunde inte riktigt identifiera vad det var, men misstänker att det var ett spöke.
När vi kommit genom hela skogslängan där vi gått skulle vi koppla zorro som fått springa lös, mamma frågar mig om hans koppel fortfarande ligger kvar i hennes luva... misstänker ni svaret? det var förstås nej...
Så vi fick traska tillbaka skogsvägen hem och sprang ju på kopplet efter ungefär halva vägen. och vad tror ni lunkar  förbi oss då? EN STOR JÄKLA ÄLG! häftigt! :)
Undrar vad vi får se nästa gång..
imorgon blir det dock ingen promenad, då börjar jag kl 05.45 på hotellet. i tidigaste laget att gå innan då.

nu börjar jag på hotellet om 5.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0