Ja då ses vi på..

..lördag, ja då ses vi på lördaaag nåååånstaaaaaaans!!


Jag är ledig, känns som att det skulle kunna varit något bättre väder på min lediga dag, men deppa inte för det! Jag sticker till ödmans och hämtar hem lite kataloger till vår hall!

Ikväll blir det kalasa på hos Kirs, träffa Frida och Krille som varit i miami (welcome to miami) och förhoppningsvis Josie och Erra också som jag inte träffat sen i somras när vi var i Katrineholm! Utgång på hotellet (låter inte lika lockande, får se om vi traskar neråt eller hemåt, om jag känner mig själv rätt blir det neråt:)

Ha en trevlig helg allesammans, Se upp för älgarna!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ska blir jätteskoj att ses. Var ett tag sen som sagt. Klart att vi traskar neråt ;) Nu ska jag till systemet o inhandla nåt drickbart. Ses ikväll! Kram

2009-10-24 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0