Bästa reklamen. ever

Har gått och tänkt på den här reklmamen så jäkla länge, visste att det var en så bra låt med, men kom inte på den. älska youtube!



Ikväll blir det bio med mamma, vi ska se flickan som lekte med elden, äntligen!
ett tag funderade jag på om jag ville ut och festa, men detta är nog allt jag orkar med. har jobbat så stenhårt i veckan, med bla pysselkväll på bergslagsblomster och gravsmyckning. Mam och jag ska förbi kyrkogården ikväll innan bion, och tända ett ljus!

nu blir det nog en dusch!
ciao!

Kommentarer
Postat av: elin

jose gonzales-heartbeats! skitbra låt!! the killers har också gjort den, vet inte vem som gjorde den först men joses version är bättre!! :) ser du att det är san fransiscos gator? det är inte datorgjort heller utan dom spärrade av gatorna och släppte ut typ 5miljoner bollar och sen filmade, skithäftigt!! var filmen bra? måste läsa ut böckerna nu alltså!!puss elin

2009-11-01 @ 14:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0