Det snöar tametusan!

Röra ihop en smet, rörigt här hemma, rör mig inte i ryggen!
Hmm.. hur och varför fick jag ihop det där?

idag är det matsalsröj på hög nivå! Jag började efter jobbet på hotte och Ola tog vid när vi ätit middag. Det var när allt kom omkring mest hans grejer därinne (yes!:) och det ska jag ju inte lägga mig i ;P
Vad skönt det är med en ledig eftermiddag, och jag är inte speciellt trött heller konstigt nog, så kanske kanske kanske blir det tomt i matsalen innan veckan är slut! wihuuu!

Imorgon blir det iaf inte många knop, vi ska nämligen på JULBORD!! muuums! Jag brukar äta tills jag spricker och lagom tills jag lagt huvudet på kudden måste jag upp och dricka vatten pga all salt mat! Så vad bra det passade med lite snö idag! :) (lite?) (typ snöstorm)

Hepp och hopp nu är det snart dags för Bonde! Jag älskart.

Ich bin in Miami mädchen!

Kommentarer
Postat av: mallan

jaaså? men häng med då=) ja ringde faktist anna och fråga om hon visste nån mer som ville me och frågade om dig för ja hade för mig att du gillade twilight men hon sa att du inte gjorde det??konstigt...

2009-11-04 @ 20:24:20
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

Hejsan!

Gå gärna in på min blogg och kika på lite kläder jag tipsar om på Gina Tricot.

Släng gärna in en kommentar också vad ni tyckte eller något annat roligt.

Ha en fortsatt bra dag:)

Kram Julia

2009-11-05 @ 16:49:36
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0