Funderingar

Helloj.
Hann inte skriva något igår, fast jag hade tänkt, så här kommer gårdagens bilder från när mamma och jag var på bilbäcks i svärtinge, va fina grejer dom har, blir helt sjuk efter en egen trädgård att påta i!
först denna ortroligt härliga magnolia, kolla på den! lika stor som min hand!!

Sedan följer mamma, och oslagbar  foccatia med parmaskinka och fetaoströra mmmmmmmm!!

Blev en riktigt härlig lunch, trots att den var sen, jobbade över lite på bergslagsblomster och hade knappa 3 h till nästa jobb! tisdagar hör inte till favoriterna i veckan...

Jag han även ta lite kort på blommande äppelträd och forgetmenot i mammas och pappas trädgård innan vi åkte


Den stora händelsen idag var en husvisning, jag blev ju såklart tokkär i det där jävla huset, och jag anar att många andra också blev det, det var helt proppat med folk, och det kommer ytterligare en visning på måndag, undar om vi inte ska titta igen... känslorna är svåra att hålla i styr nu, vill ha vill ha vill ha skriker det inombords men förnuftet säger att det är dumt att hoppas på att få det där huset till ett rimligt pris. tyvärr har jag inga miljoner på banken att kasta upp framför mäklaren så det blir en riktig tankenöt det här... tur att vi ska åka iväg till torekov imorgon så vi kan tänka igenom det hela.
hittade en fyrklöver i bleken förut, kan den hjälpa månne?!? :)

Nu ska jag packa inför helgen! vi hörs på måndag!
ha det gött alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Emma

håller tummarna för huset!

2009-05-20 @ 20:00:39
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: ida

ååh va kul att höra att det var fint , då ska jag med hålla tummarna :) du får berätta mer om det på måndag :D ha det så bra där nere nu! kram

2009-05-21 @ 16:00:35
Postat av: Elin

hej gumman! ha det underbart i torekov! håller tummarna för huset!!!! du hittar alltid fyrklövrar, du är söt!! :) puss elin

2009-05-21 @ 21:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0