Triss=piss

Jag vet att Triss har typ den sämsta utdelningen av alla lotterier eller spel, men va fan, någon måste ju vinna, och 25000:- i månaden i 25 år skulle ju inte sitta fel! Ola kommer nog hem med vinstlotten ikväll, han skulle hämta ut paket från H&M på Statoil, wiiiieeee :)

(First you marry, then you Statoil)

BRF Aurora (gm Anna Söderberg) lade in en beställning på lite uteplanteringsväxter i krukor som skulle ställas ut på området. Vi på BergslagsBlomster är inte svåra, vi trotsar regn,rusk och storm och utför gladeligen vårt jobb. Med det är inte inte sagt att vi gör det speciellt classy... såhär såg vi ut idag:

*asgarv*
Ida: man ser ju ut som en snickare eller nåt!
Jag: njaaa..vi ser nog snarare ut som uteliggare!


Såhär fint blev det iaf tillslut. Tänk vad lycklig man skulle va om man bodde på Aurora i sommar :P

PS. Grannen ringde på förut och frågade lite lätt om hennes väst hade blåst ner till vår balkong... jag spelade oförstående. nejrå det gjorde jag inte, men det hade varit kul:) DS.

i-språket: Tick ich gidkvill!



Kommentarer
Postat av: mallan

som en påsk kärring skulle ja säga =) hi hi

2009-05-29 @ 00:25:57
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: Karin

hahaha ja det kanske var två sådana på vift, dom blev väl fördröjda för påsken har ju redan varit... :)

2009-05-30 @ 18:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0