Sunshine

Vad gör den tokiga flickan tänker ni, sitter och bloggar på en sån fin dag?! Jag har faktiskt en liten lucka just nu nämligen; Såhär cognagsgyllenmellanbrun snygg ska jag bli om ca 20 min.

Här följer lite härliga pics från Valborgsfirande i Höfströms lya på Åsvägen;

 Den sista bilden kanske någon undrar över? Ja, alltså, något måste man ju underhålla sig med på vägen hem från dödstråkiga finspångscentrum!
(Vi kände oss som nattvandrare och vandrade ganska snart hemåt)

Lite pics från en härlig fredag i Bleken;
mams o paps tittar på fåglar :)
min tuffing :)
på något sätt kände jag mig lite osäker som fotograf vid det här tillfället :S

Ikväll blir det ännu en grillning i blekenstugan!
Nu blev det dags att ställa sig under kranen för min cognagsgyllenmellanbrunhårfärgsavskölj! :)
Happy New Year! (eh?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0