Back in business...

Jahopp så var det måndag igen! Den här helgen har jag hunnit med mycket, det blir visst mycket längre helg när man slutar 13 på fredagen!
som bekant stack jag och min vän Petra till Norrtälje för lite tjockissafari! Milla ska ha bäbisi slutet av juni, och vi var ju tvugna att titta till valrossen ;) Det är alltid så roligt att träffa dom!

Här är vi hemma i soffan hos Milla

Anders och Milla på resturangen och bejbsen på "trädgårn"

baka baka liten kladdkaka

Petra flyger ut över Millas härligt öppna planlösning, och jag hänger i den:)Milla med sina presenter!

Vi tog en tur till Millas mysiga jobb på lördagen

Tack för ett underbart dygn mina underbara!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår var vi på Alvägen och grillade, gud så gott!
Jag provade Barbros spikmatta, herreminjävlaguuuud så ont det gjorde!! Iaf till en början, sen började det bulta och tillslut kändes det bara varmt, häftigt att ha provat, jag tror jag ska skaffa mig en sån någon dag, eller önska mig en i födelsedagspresent kanske?! det kan nog göra gott.

På dagen hann jag med en promenad i slottsparken med Zorf, vi hade skitmysigt i solen lilla söten och jag.
Här sitter han och spejar på ett par grabbar som fiskade i ån.
Förstår inte riktigt det där med att fiska i skuten, äter man fisken sen eller? är det så smart?

Nu är det dags att ta tag i matlådorna och disken, sen attackerar jag soffan
Tack Tack Tack Tack Smack

Kommentarer
Postat av: camilla

tack själv för en trevlig helg!! :)

först nu hittar jag till din blogg.. :P

kram från "Valrossen"

2009-05-12 @ 15:53:44
URL: http://tjockissafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0