A (wo)man of my word

Jag höll mitt ord och bloggar på måndagen! :)
Lite bilder från underbara helgen i Torekov:


1;hamnen i Torekov. 2;VI i Norrvikens trädgårdar. 3;shoppingfynd med tillhörande örhängen och halsband:)


4;rhododendron. 5;doftpion. 6;magnolia

Har varit härligt med ledig tid, hoppas tiden går fort fram till semestern!

Idag har jag varit på husvisning igen, ja, samma hus... det gick så fort förra gången och det var så otroligt mycket folk så jag kom inte ihåg alls mycket, idag var det lugnare och jag hade Ma o A med mig för konsultation. dom tyckte också om det, så nu väntar besiktningen för att se hur många dolda fel det finns och hur många par som är verkligt intresserade.

Efter husvisningen ringde A-C och frågade om vi skulle ta en glass, jag var inte sen och bajkade ner till bruksparken, så där har vi suttit och solat i em!
hahaha Tuva satt nästan uppe i knäet på mig så glass-sugen var hon!! :D
lägger ni märke till att Tuva och Matte har samma hårfärg? ;)

Nu är det dags att ta kväller, a man's gotta do what a man's gotta do...
(för er som inte visste så kallas jag ibland för Man, som är en förkortning av Mana, som är en förkortning av Kana, som är en förkort.... ja, ni fattar...:)

Kommentarer
Postat av: sanna

tackar så möcket!!

2009-05-26 @ 16:42:35
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0