2009.03.18,ons

*trallar*
Staay the niight... I'm still standing for hope and glory...såå vill guudarna....I'm mooving ooon...
vad matad man blir av alla melodifestivallåtar...undrar vad dom spelade på radion innan melodifestivalen egentligen, känns inte som det finns några andra låtar än dom nu.. förutom min bästa låt: Touch you - Basic element!! ladda hem!

Idag har jag varit hos tandläkaren, känner mig stolt, klarade alltså en lagning utan bedövning! Men jag kan inte påstå att det var skönt. Innan hela lagningsproceduren så fick jag sitta och vänta i 20 min på tandläkaren, vilket gjorde att hon inte hann undersökningen jag hade bokat in. Inte ens en ursäkt eller förklaring fick jag, utan jag fick bara snällt boka in en ny tid för undersökning, så dåligt!! grrrr..
den bjur jag på.

Förövrigt har jag hittat min mobilkabel! jag hade visst bättre ordning än jag trodde bland mina flyttkartonger! :D 


Nån som är sugen på en dörrkrans?

Dom finns på Bergslagsblomster :)

Tack och Godkväll!





Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar inte den kransen där några stackars fåglar har fått sätta livet till, bara för att pryda någons dörr, jag slår ett slag för djuren istället för att slå PÅ djuren

2009-03-19 @ 09:22:53
URL: http://annieboten.blogg.se/
Postat av: Karin

just det, så du äter väl inte ägg heller va??

2009-03-19 @ 11:39:45
Postat av: Anonym

Vårkänslor? :)

2009-03-19 @ 11:45:16
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: Lisa

Jag vill ha den första kransen med gult i till mitt gula hus=)

Kommer förbi nåndag!!

Kommer du o hjälper mig me min framsida sen när de blir vår??hihi.. Du om nån vet ju att mina gröna fingrar inte ens existerar...........=(

2009-03-23 @ 15:41:06
URL: http://minellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0