2009.03.17, tis

Hello alla bloggers!
Då har ännu en mördarvecka börjat. Jobb, jobb och jobb. Med några små ljuspunkter i tillvaron, t.ex.

Mormor 68 år
Igår fyllde då alltså vår bästa mormor år, jag och bästa sestra stack till Falla och sjöng och gratulerade! I present fick hon ett smycke, tillverkat endast för henne, med stenar med betydelse. Leopardjaspis och herkimerdiamant för att nämna några. Herkimerdiamanten hittas bara under New York, vilket gör den till en ganska sällsynt och häftig diamant.
Vi åt oss riktigt mätta på mormors svampfyllda crepes och varma smörgåstårta.mmmmmm!

Simma med A-C
Idag ska jag till badhuset med Anna-Carin som är min vän från Edqvist, får se om jag får med henne på lite lek innan vi motionssimmar ;)

En ledig onsdagseftermiddag
Som jag inte har fyllt med en massa måsten än, får se vad jag ska hitta på!


Men som med alla bra saker finns det ju en minussida också...
Tandläkarn.........


Nu är det dags att ta tag i sitt jobb då, vi har målat om på Bergslagsblomster! kom in och kika!

Kommentarer
Postat av: malin P fyller år idag=)

Vad roligt att du också skaffat blogg=) HIHI...nu kan jag läsa din också när jag har tråkigt på jobbet. Hoppas du har det bra=) KRAM

2009-03-17 @ 13:02:54
URL: http://mallet.blogg.se/
Postat av: Karinkaka

haha grattis igen malin p! vi ses den 28:e! :D kram

2009-03-17 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0