2008.03.26,tors

It's been a while...men idag kände jag för ett inlägg!

Vill börja med att tacka älskling för maten. Undrar dock varför han kokade ris till ett helt kompani men bara kyckling till tre matlådor... :P
den bilden är tagen i somras, blickandes ut över solnedgången i torekov...längtar!!
Det är väl snart dags att bestämma vilka semesterveckor man ska boka, någon som vet när sommaren tänker ha sina kokheta veckor det här året? För dom vill jag ha, förra året lyckades vi pricka in precis efter värmeböljan. suck, tänk att man aldrig kan vara säker på att få sol i Sverige.

Imorgon är det fredag igen, jag ska ta nästa tid hos tandläkaren 9.30. Sen är det bara att njuta av fredagen som alla andra alltid gör, dom som är lyckligt lediga på lördagar, och på lördag är det min tur igen!
hahahhahahahahaaaa!!
 ska fira ledigheten med lite utgång i norrköping, och även fira Mallan Peeenman som har fyllt lite mer än förra året ;) Det ser vi fram emot, eftersom jag fick kläder av bästa sestra i onsdags, och helt plötsligt hade jag en fin klänning, alldeles graatisshh! :D då är det bara att leta fram lite gottit ur barskåpet som står och inte blir använt!

Nu ska vi kolla på svtplay, packat och klart får det bli. Jag kollade på Mia och Klara förut och garvade ihjäl mig när Mia tyckte hon var mer som en dansk än en svensk och brast ut i danska ord och skrek. hahahaha så synd att det var sista avsnittet, Mia och Klara var en guldkant i en rostig tillvaro.

Tack och Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0