Spikmatta!

Heluuu
många undrar säkert över inlägget igår, så jag berättar väl.

Vi var med och budade på ett hus. budgivningen pågick i två dagar och igår, så var det bara vi och en budgivare till som fajtades om huset. Vi stannade där vi tyckte att det var alldeles för mycket pengar för just det huset och det kändes så jävla kasst att någon annan skulle få det. Idag känns det mycket bättre även om jag varit rätt så mulen hela dagen, det känns som om vädret var med mig där ;)
Det kommer nya objekt, bara att hålla ut!

Till något mycket roligare: Minifödelsedagsfirande idag!
Babbsan och Gregga var här och firade mig lite i förväg idag, jag fyller först på söndag förstår ni.
Ni kanske redan har listat ut vad jag fick?!?!
 ja jo javisst! EN PIKMATTA!! :D
den ska jag nog prova redan ikväll!

fick höra fån sestra mi idag, dom hade det soligt och skönt, jag beordrade hem en solbränna till mig också, tycker jag gott jag kan få när jag haft så mycket att stå i! :)

yeah, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: mallan

åhhh har också tänk att köpa en matta=) du får informera om det var skönt sen när du provat den....

2009-06-11 @ 00:28:00
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: Josefin

Grattis i förskott!

Trist att bara vänta och vänta på att ett hus ska dyka upp, sedan buda tills man mår dåligt för det är så dyrt och slutligen inte få huset. Jag skulle bli galen!

Håller förresten med föregående kommenterare, skriv och berätta om mattan sedan! (gärna om du får med vad Ola tycker också, så kan jag pusha Johan :) )

Med oss är det fint, vi längtar till sommaren bara :) Allt bra med er förutom att husköpet går trögt? Kram!

2009-06-11 @ 09:47:28
URL: http://julietoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0