softishelg


Välkommen hit igen!
Tycker ni inte att stenarna som hälsar Välkommen i stugan är otroligt söta? :)
massa sånt kul ska jag ha i min trädgård!:)

Helgen har jag spenderat i stugan, precis vad jag behövde efter en hård vecka som boss på jobbet, lördagen hjälpte jag mamma och pappa att flytta lite, fick ju vara med som observatör, så dom inte gjorde några repor i lacken :) Det var en ganska skön känsla att flytta ut deras grejer, för det kändes ju inte tråkigt på något sätt, som det skulle gjort om huset sålts till någon annan utomstående!

Idag har jag legat och solat lite på förmiddagen, Zorro och jag var i skogen och plockade faktiskt blåbär! då kändes det riktigt som sommar, fast inte vet jag om Zorf var någon vidare bärplockare, han stog mest och psykade mig till att kasta pinnar åt honom som han kunde springa runt och söka efter;)
Nu ligger jag på sofflocket och väntar på att Färjan-Ola ska komma hem efter ett dygns fest. han är säkert skitpigg tror jag, kommer hoppa och skutta av överskottsenergi här hemma (h a h a)

BTW så blev blåbärspajen ingen höjdare, jag glömde visst att sockra smuldegen så den blev lite o-söt. eller va man säger. kändes som ett jävla waste of time att gå och plocka och stå och baka och så blir det inte speciellt gott. Jag är värdelös... snyft. nästa gång får mamma baka. punkt.

nu börjar nedräkningen till semestern, en vecka kvar, 5 dagar och 3 h på lördagen. SEN JÄVLAR! :)

Ah vi hörs heeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0