Sista semesterveckan

Fan vad fort det går att ha semester. Det har redan gått två veckor av mina tre lediga, sämsta semestervädret ever har jag haft och jobbat en vecka i sträck med att renovera sovrummet i huset. Funtar på att ta en extra vecka när jag jobbat två på bergslagsblomster, med förhoppningen att sommaren kommer tillbaka...
Men mycket har blivit gjort och på fredag är vi officiellt husägare!
idag ska jag och mams åka till stan, jag behöver en klänning till Lisas bröllop, men inte så mycket mer pga att min bästaste sestra kom förbi med fynd från hennes garderob igår, som jag fick roffa åt mig :)

Kanske skulle boka in det där Smultronställsbesöket med Elin och Staffan denna veckan?!?! Hoppas vi får åtminstonde en regnfri dag !

Nu ska jag iväg och måla garderobsdörrarna en tredje gång, innan schtaaan!

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0