Nyhet?

En annan rolig grej är att vi ska köpa hus! haha som om någon missat det? det är underligt så snabbt saker och ting sprids! Jovisst förstår ni, det visade sig att drömhuset fanns precis framför näsan... vi flyttar in i mitt föräldrahem! :D
Jag är riktigt nöjd och nervös. Igår slog det mig. Vi ska bli husägare. Det är ju en stor grej. Men fy fan vad bra det kommer bli!

Idag har jag betalat räkningarna på morgonen, oopss... det har varit lite mycket nu...
Ska öppna butiken här alldeles strax, så det är bäst att rappa på lite nu.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ett stort grattis till husköpet Karin:)

2009-07-02 @ 19:05:14
Postat av: Karin

Tack snälla! Vart finner vi ert hus i Finspång då? Metarvägen?:)

2009-07-02 @ 21:46:08
Postat av: Josefin

Grattis! Vad kul att det blev så, huset är ju jättefint! Skönt för er att slippa leta mer. Njut nu :)

2009-07-03 @ 01:58:44
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: jenny!

ja ser där ja! det blev föräldrarnas hus till sist! gu va härligt grattis!!

kram

2009-07-03 @ 09:00:50
URL: http://jainz.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack! smack!

2009-07-04 @ 11:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0