påhittiga barn

melodi: jag vill ha en egen måne-ted gärdestad
Text:
Jag vill ha en gb-stjärna, som jag kan äta på,
och glömma att sandwichen nånsin faaans,
Jag kan äta på min stjärna, och dricka nånting tiiill,
men sen så tar jag sandwichen ändååå!

alternativ avslutning:
"och sen så spyr jag upp allting igen"
*asgarv*

Det var texten till en sång jag, carro och elin hittade på som barn. Den handlar om en ny gb-glass som hette gb-stjärna, och vi gillade sandwich.
Jag kommer på så mycket lustiga saker sen jag flyttade tillbaks till huset :D

nu ska jag skala potatis, som ska serveras med spenat och falukorv, yabadabadoooooooo!

Kommentarer
Postat av: elin

hahahahahahaha, det där kommer jag ihåg!!!!!!!!!!!! hihihihaha!!!! vilka minnen!!!! :) puss och kram elin

2009-12-09 @ 17:14:03
Postat av: mama

hahahahaaa vad roligt.

undrar ifall carro o elin minns också

2009-12-13 @ 09:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0