Fuck säsongsavslutning

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj!!! Skrek jag när rösten på kanal 5 meddelade att desperate housewifes kommer tillbaka i vår. Fy fan. jag hatar när jag fastnar för en serie, ska aldrig börja kolla ens. men imorrn är det Bonde!! :D

Det har varit lite bad blogging här på sistone, verlass mich. Vi har legat i sjukstugan med täppta näsor och huvudvärk. Ola hade feber-syndast om honom i hela världen som ni förstår. varför är det alltid så med killar och sjukdom? ;P

jag behöver egentligen sova nu, ska jobba hotell imorgon, sista innan julstressen på bergslagsblomster, nu mina vänner är det dags att gå in i tomteverkstan och plantera julgrupper!!! julen är här, varesig vi tycker om det eller ej.
Vi väljer väl att ha lite julkänsla ändå va? det blir så tråkigt annars, sätt på en julskiva och bake lite pepparkaker!!

hepp, dags att slagga, undrar vad jag ska drömma för lustigt inatt.
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0