Tjohej!

Det fick bli ett litet inlägg tillslut, kan ju inte ha Ola på stor bild hur länge som helst. :)

Har det blivit sommar sen sist? Jag blir ju chockad, måste ju måla tånaglarna om det snart ska bli barfotaväder, men som säkert många skulle tycka; det spelar ingen roll hur mycket färg jag kletar ner på dom där tårna, dom ser för jävliga ut ändå. Synd på min framtida fotmodellkarriär...

Igår var det sunday bloody sunday, jag spenderade lite tid på balkongen, med två katter ogenerad gloendes på mig från grannens balkong, bästa var när jag tog ut stora palmen för omplantering, hahhaaa vad dom stirrade på mina förehavanden!!
Det var inte bara katterna som fick syn på mig heller, det kom en liten brud gåendes förbi och liksom hånflinade åt mig, why? undrade jag, var det pga;
min frisyr, tofs mitt på huvet och spretig lugg?
min outfit, aladdinbyxor, hängigt linne och sliten tröja utan knappar?
mitt vattnade av blommorna, som jag ställt upp på balkonräcket, så jag slapp bli jordig och kladdig om fötterna, det var ju inte så att jag menade att ha blommorna på räcket i små krukor liksom...
och vad gör jag? Ler lite fånigt tillbaka, när jag egentligen skulle blängt tillbaka på henne och frågat:
Vafan flinar du åt då?

nu blev jag trötter. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA! du är så rolig mana!!!! puss elin

2009-04-28 @ 08:51:52
Postat av: Karin

hihi tack! kul att du läser min blogg! kan inte du skaffa en?!? puss

2009-04-28 @ 14:29:16
URL: http://karinkaka.blogg.se/
Postat av: malin p

elin fattar inte hur man gör, hahah hon vill bara läsa om andra jäämt...

2009-04-29 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0