Tidig morgon

Trudelutt trudeli pampapam param sa alarmet kl 05.22 idag.
Ja, för det låter inte piiiiip, utan spelar någon melodi som jag inte kommer på just nu men som ger en vag känsla av obehag att lyssna på. Jag hatar att gå upp på morgonen, t.om. när jag får sova hur länge jag vill, så vill jag ändå sova liiite lite till.
Idag var det iaf min tur att göra frukost på hotellet, och det är ju såhär lagom mycket att göra när ingen har gått upp och slabbat ner en massa disk än, så därför, Anna, tycker jag att det är helt lugnt att jag bloggar lite mellan godmorgon-hälsningarna :P

Idag ska vi nog brassa in till schtaaan efter jobbet, mamma ville köpa en ny träningsoverall på Stadium, (va hon nu ska ha den till, hon har ju inte ens gjort sig förtjänt av det träningskort som Anna köpte till henne på Medley;) men det kanske går bättre med en ny, snygg träningsdräkt som hon kan flasha med. hahaha.
Me, on the other hand, måste hitta något till en viss gammelgubbe som fyller 28 år snart...och det är inte det lättaste att köpa något till en som redan har allt. men jag har några små idéer på lager om det skulle krisa:)
Sen gör det väl inget om jag skulle hitta något litet till migsjälv?

Häpp, nu kommer väl Mammsen och Zorrsen, alias, skruttan, snurran, snuttan, gullan, ruffituffi m.m. (det är en hane, jag lovar) snart, då ska jag nog ta och runda av här!
Ha en härlig lill-lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0