Sverige

Host host. Skit också, nu har jag gått och blitt sjuk. Bara för att jag häromdagen tänkte, "det var längesen jag var sjuk".
Jag rekommenderar att ni aldrig tänker den tanken, det resulterar bara i rinnande näsor, ömma leder och riv i halsen.

I och med min hosta fick jag idag istället för chefen åka till Skedevi kyrka och lämna blommor, och vilken härlig natur det var på vägen dit! I ena kanten låg ett välvårdat torp med en härlig gärsgård, på andra sidan låg ett par kossor och jäste i solen, runt kröken fanns en glänsande sjö och knopparna på träden är i full gång med att slå ut! Jag kom fram till den slutsatsen att Sverige är vackert.


Tycker nog att jag fick utlopp för min vårinspiration i dom här snittarrangemangen! :) I love my job!


Ikväll blir det tacos, vet inte för vilken gång i ordningen, men det är fortfarande så jäkla gott, och jag hoppas att jag inte kommer tröttna på det än! ska upp och jobba imorgon, jag vet att jag sa att jag älskade mitt jobb, men jag älskar då fan inte arbetstiderna! blä.

en annan sak... fågelkvitter är ju så himla härligt och fint och vårigt och allting va, men måste dom börja så tidigt om mornarna så man inte kan sova? det går ju inte heller att bara slå dövörat till när man vaknat av det.
And that's all I have to say about that.

Ha en älgig hälg! puss


Kommentarer
Postat av: ida

nee va är det jag läser, börjar karin bli sjuk . är det jag som smita dig? :( är det kort från mina mina trakter? hihi :P kram

2009-04-18 @ 14:15:04
Postat av: Karin

Jaa dumma unge det är ditt fel;), host host och nys nys för min del! Ja jag var ute i obygden där du bor!! :)

2009-04-19 @ 20:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0