Försenad Glad Påsk!

Jo, men så är det när man jobbar över storhelger, då hinner man inte önska glad påsk, eller god jul, eller vad det kan vara, i tid. Så ni fick en slightly delayed happy easter av mig! :)
Jag ska nog försöka skriva oftare och lite mindre, så känns det kanske inte så motigt att kleta ner några rader, dumt att ha en blogg när man inte skriver.
Det har iaf varit skönt att vara lite ledig i vårsolen, i fredags o lördags jobbade jag till kl 14, så jag hann njuta lite av vädret, men söndag kan jag inte säga att jag var duktig direkt, jag mådde som jag förtjänade efter lördagens bravader på hotellet. ;)
Tog mig dock in till mina brudar i schtaaan, Mallan, Jani och Edlin, vi kollade på vår påskfilm vi gjorde i 3:an, jävlar vad vi skrattade, vi har inte sett den sen vi gjorde den, förutom Jenny och hennes pappa som tycker att den filmen är det bästa som finns, han kollar på den när han haft en dålig dag och så blir han på bra humör säger hon:) hahahaa.

lite bilder från förfesten hos j.kirs

Tack alla goingar för en trevlig kväll! och j.kirs får nog ta och fixa högtalarna till nästa gång va?! ;)

Jepp, dags att göra kvällsmat! Bye bye

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu är vi tillbaka i stor stan igen...efter några riktigt sköna dagar i Fimpen. Det går ju inte o klicka på bilderna så dom blir större ju =( Måste ju inspektera vad det är du har lagt in för någe =) Ha det bäst! Kram

2009-04-14 @ 19:58:01
Postat av: Frida

Bara för jag skrev sådär så funka det nu =)

2009-04-14 @ 19:59:40
Postat av: Karin

Brukar vara så ;)Ha det bäst i hufvudstaden! kramar

2009-04-14 @ 20:21:46
URL: http://karinkaka.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, den där jävla filmen, herregud vilket tjat det har varit om den! :D men den är kul! puss från Oslo

2009-04-14 @ 21:51:27
Postat av: malin p

hahah, fy faan jag älksar påsk filmen....hahahaha KARL OSKAAAAAAR

2009-04-15 @ 06:30:56
Postat av: Karin

Påskfilmen rules for eva and eva!! :D

2009-04-15 @ 07:04:53
URL: http://karinkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0