Fin blogg!

Dag 2 hemma i soffhörnet. Börjar se ljuset i tunnelns slut, även om det känns som jag har en bit kvar till tillfrisknandet.
Vaknade imorse och trodde att jag var frisk, kände ingen feber, skönt tänkte jag, och steg upp. Sen började det dunka i kroppen och knoppen och skit tänkte jag, jag var inte frisk än.

Men som lite piggare idag har jag orkat be sestra att ordna om lite i min blogg, visst blev det fejnt? skönt att ha en egen webbdesigner :)
Visste ni föressten att Anna har varit med i Svenska skidlandslaget och prydit muggarna på McDonald's en tid? Kolla bara här:
Helt otroligt vad hon hinner med systern! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahhahahaha jag döööör

2009-04-21 @ 14:50:51
Postat av: Emma

haha! sure, skicke hit barrraa!nejdå, men man känner sig fan vuxen när man deklarerar, eller hur?

2009-04-21 @ 19:51:04
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0