Feberfri!

Tjohoo! Vad härligt det är att vara mäninska igen! Idag är det bara lite host kvar.

Såå, vad gör jag idag? tvättar, Ola slängde in första maskinen innan han gick till jobbet, han börjar kl 7.00
Det märkliga var att när min klocka ringde 8.00, så fick jag för mig att han precis hade smällt igen dörren, så då tänkte jag att tvätten ju inte alls var klar än, så jag ställde om klockan till 8.30, så fick jag sova lite till ;)
Underligt vad man kan få för sig bara för att sova är så gudomligt skönt! :)

Idag ska jag nog ta mig ut till Bleken också och fotografera också, har nämligen fått för mig att Ernst ska komma och sommartorpa där i sommar! :P

Behöver städa också... listan kan göras lång över måstena idag, kan inte sitta här och dega längre!

So long!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0