2009.04.01 APRIL APRIL!

DIn dumma sill jag kan lura dig vart jag vill! Jag har varken blivit lurad eller lurats idag, trist. men jag kom liksom inte på något bra, förutom den där med älgen då, men den är det ingen som går på längre ;)

I veckan har vi hälsat våren välkommen tillbaka, med ett antal promenader i solskenet, och fikat utomhus!
Idag fixade jag till balkongen lite;       klippte bort lite gammalt och planterade lite nytt, vad söta penséerna är! Tror jag såg lite liv i primulorna också, men det återstår att se...
En annan skitrolig sak med våren är att grannen också tyckte det var dags att inviga den med lite vår-dödsmetal och vråla med i ett vår-dödsvrål som ekade ut över Vibjörnsparken... idyll...

å andra sidan... man ska väl inte ta det här med vårvädret på så stort allvar, det är ju faktiskt april, och finns det inte något som kallas aprilväder?
Det var kanske det min lurning bestod i idag, att tro på vårens ankomst? Moaahahahahaa skrattar den: APRIL APRIL!!!

Avslutar med lite pics från kuliga helgen, där vi firade Mallan P och earth hour! :D
  
Den här bilden:Earth Hour:)    

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! jag tycker synd om dig som har en så rolig granne, hahaha, du är rolig du! vilka snygga tjejer på korten! glad påsk! puss elin

2009-04-02 @ 12:49:30
Postat av: Karin

Hehehe kul att du läser bloggen luren! vi se på långfredagen!! kramar

2009-04-02 @ 20:13:06
Postat av: jennysan

oj oj oj vilken fettobild du la ut på mig asså!

ahhahahahha!! earth hour va ju bäst!

bästa me påsken va i alla fall påskfilmen :) hehe

puss o kram

2009-04-18 @ 08:47:53
URL: http://jainz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0