It's all gooood

Hej!
Ville bara meddela att nu är det bra igen! Är möjligtvis lite laktos eller mjölkproteinintolerant men det får visa sig längre fram hur det utvecklar sig.

Nu väntar jag bara på värmen igen så jag kan fortsätta i trädgården!

Idag gjorde jag en vårlig livfull (kundens ord) krans till begravning.


Vår lilla tjej har fått dagisplats! Vi är nöjda med platsen, inte vårt första val men det andra. Vi får väl ta en sväng dit någon dag och kolla in stället, har ju inte varit där sen jag slutade trean och stod på skolgården med en röd ros och lyssnade på de andra barnen som sjöng "vi saluterar våra treor idag"... ♡


Tildas sandlåda blev klar, den var poppis!


Nu måste jag sova satan!
hoppas att lilla regeringen gör det med!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0